Сталий розвиток суспільства
Навчальна дисципліна «Сталий розвиток суспільства» належить до числа новітніх навчальних курсів і передбачає міждисциплінарний і системний підхід до вивчення основних проблем взаємодії людини і навколишнього середовища з точки зору принципів і стратегій сталого розвитку.
У відповідності до рекомендацій Конференції ООН з навколишнього середовища і розвитку (Ріо-де-Жанейро, 1992 р.) вивчення проблем сталого розвитку має входити складовою частиною в програми підготовки фахівців по спеціальностям, або ж бути організовано як окремий загальний курс.
Навчальна програма з макроекономіки складена для студентів V курсу обліково-фінансового факультету.
Всього годин – 72 год./ 2,0 кред.
з них:
лекцій - 16 год. / 0,44 кред.
практичних занять - 14 год. / 0,39 кред.
самостійна робота - 42 год. / 1,17 кред.
Форма контролю - залік у 10 семестрі.
НК Ханстантинов В. О. "Політичні інститути і процеси"
Дисципліна «Політичні інститути і процеси» належить до кола політичних наук, які безпосередньо взаємодіють із теорією і практикою державного управління і правом. Вона виступає засобом формування в майбутніх фахівців сучасного політичного і управлінського мислення, озброює їх вмінням логічно аналізувати явища суспільно-політичного життя, політико-управлінської практики держави загалом та органів управління, розуміти зміст, основні напрями діяльності суб’єктів громадянського суспільства, особливості їхньої взаємодії із державою.
Основні освітньо-виховні завдання даного курсу лекцій полягають у тому, щоб ознайомити здобувачів вищої освіти із напрацюваннями світової політичної думки щодо питань інституціоналізації влади і державно-владних відносин; дати виклад основних підходів до розуміння феноменів політичного інституту і політичного процесу, що сформувались у сучасній політологічній науці; сприяти у розвитку самостійного аналітичного підходу до явищ політико-правової і соціально-духовної реальності, до розуміння сутності та закономірностей змін, що відбуваються в ній, причинно-наслідкових зв’язків, рушійних сил і механізмі в таких змінах; прищеплювати вміння бути фахово підготовленим учасником сучасного наукового дискурсу; залучати до основ методології наукового пізнання політико-правової та соціально-духовної реальності.