Допомогти з Пошук курсів

Сталий розвиток суспільства

Навчальна дисципліна «Сталий розвиток суспільства» належить до числа новітніх навчальних курсів і передбачає міждисциплінарний і системний підхід до вивчення основних проблем взаємодії людини і навколишнього середовища з точки зору принципів і стратегій сталого розвитку.
У відповідності до рекомендацій Конференції ООН з навколишнього середовища і розвитку (Ріо-де-Жанейро, 1992 р.) вивчення проблем сталого розвитку має входити складовою частиною в програми підготовки фахівців по спеціальностям, або ж бути організовано як окремий загальний курс.
Навчальна програма з макроекономіки складена для студентів V курсу обліково-фінансового факультету.

Всього годин – 72 год./ 2,0 кред.

   з них: 

   лекцій  -  16 год. / 0,44 кред.

   практичних занять - 14 год. /  0,39 кред.

   самостійна робота -  42 год. / 1,17  кред.

Форма контролю - залік у 10 семестрі. 

НК Ханстантинов В. О. "Політичні інститути і процеси"

Дисципліна «Політичні інститути і процеси» належить до кола політичних наук, які безпосередньо взаємодіють із теорією  і практикою державного управління і правом. Вона виступає засобом формування в майбутніх фахівців сучасного політичного і  управлінського мислення, озброює їх вмінням  логічно аналізувати явища суспільно-політичного життя, політико-управлінської практики держави загалом та органів управління, розуміти  зміст, основні напрями діяльності суб’єктів громадянського суспільства, особливості їхньої взаємодії із державою.

Основні освітньо-виховні завдання даного курсу лекцій полягають у тому, щоб ознайомити здобувачів вищої освіти із напрацюваннями світової політичної думки щодо питань інституціоналізації влади і державно-владних відносин; дати виклад основних підходів до розуміння феноменів політичного інституту і політичного процесу, що сформувались у сучасній політологічній науці; сприяти у розвитку самостійного аналітичного підходу до явищ політико-правової і соціально-духовної реальності,  до розуміння сутності та закономірностей змін, що відбуваються в ній, причинно-наслідкових зв’язків, рушійних сил і механізмі в таких змінах; прищеплювати вміння  бути фахово підготовленим учасником сучасного наукового дискурсу; залучати до основ методології наукового пізнання політико-правової та соціально-духовної реальності.