Мікроекономіка

Мета: пізнання методологічних принципів мікроекономічного аналізу економічної поведінки суб'єктів ринку.
Предмет: економічні відносини між суб'єктами господарювання в умовах обмеженості ресурсів, економічна поведінка виробників, споживачів, власників виробничих та фінансових ресурсів.
Змістовні модулі: Дослідження економічних чинників, що обумов-люють діяльність суб'єктів господарювання, визначають пріоритети спо¬живачів та виробників, власників фінансових ресурсів та цінних паперів.
Загальноекономічні та специфічні методи мікроекономіки. Моделю-вання, граничний аналіз. Проблема вибору в умовах обмеженості ресурсів. Поняття еластичності та її детермінанти. Теорія поведінки споживача. Ефект доходу та ефект заміщення. Сутність і структура економічних та бухгалтерських витрат. Конкурентна політика фірми. Монополія та олігополія. Цінова дискримінація. Фактори виробництва в мікроекономічному аналізі. Рентабельність. Фактори економічного ризику. Дисконтування. Економічна ефективність і добробут.